Αγαπημένα του καλοκαιριού-Most worn summer things

by - 4:10:00 PM

Ήρθε λοιπόν η ώρα να σας αποκαλύψω τα πιο αγαπημένα μου καλοκαιρινά πράγματα για φέτος το καλοκαίρι!
Λοιπόν, ξεκινάω!

1. Από τα πολύ αγαπημένα μου καλοκαιρινά πράγματα είναι φυσικά ο παγωμένος καφές. Freddo espresso γλυκό παρακαλώ !
Το καλαμάκι που είναι,καλέ;

2.Αγαπημένο βερνίκι για το καλοκαίρι ήταν αυτό το πολύ ζωντανό γαλάζιο της L'oreal που χρειάζεται μόνο ένα πέρασμα και επειδή είναι με τεχνολογία gel απλώνεται πανεύκολα! (Και στεγνώνει αρκετά γρήγορα). Σε συνδυασμό με το σκληρυντικό της Mavala τα νύχια μου δεν ξεφλούδιζαν καθόλου!

3.Το καλοκαίρι που μας πέρασε το δέρμα μου λάτρεψε τον ορό HYDRAPHASE INTENSE της La Roshe Posay, για τον οποίο σας είχα μιλήσει εδώ, οπότε δε μπορούσα να μην τον συμπεριλάβω στα αγαπημένα!

4. Άλλο αγαπημένο του φετινού καλοκαιριού ήταν τα απίστευτα σανδάλια μου που ζωγράφισα φυσικά μόνη μου και τα φορούσα συνέχεια. Οκ,όχι στη θάλασσα βέβαια,δεν ήθελα να χαλάσουν με το αλάτι!

5. Απαραίτητο (και αγαπημένο για την άμεση ανακούφιση που προσφέρει) το μελισσόχορτο του KORRES για τα τσιμπήματα, με έσωσε φέτος!

6. Αγαπημένο χειμώνα-καλοκαίρι το roll on με χρώμα της Garnier,το καλοκαίρι ήταν σχεδόν το μοναδικό προϊόν μακιγιάζ που χρησιμοποιούσα

7. Μακρύ κολιέ που φόρεσα πάρα πολύ φέτος σε αποχρώσεις του κίτρινου και του κεχριμπαριού (έχω και τα ασορτί σκουλαρίκια αλλά θα σας τα δείξω σε άλλη ανάρτηση)


8. Τα μαλλιά μου λάτρεψαν το στιγμιαίο θαύμα της elvive το οποίο κάνει πραγματικά θαύματα και επανέφερε τα μαλλιά μου στην κατάσταση που ήταν πριν τα καταστρέψει η θάλασσα και ο ήλιος. Ευτυχώς το ανακάλυψα έγκαιρα!


You May Also Like

8 σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρον!!!! Θα το απαντήσω σίγουρα!!! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  2. το έχω κάνει και γω το tag!το roll on της garnier εχει αντικαταστήσει το κονσίλερ για μένα!πολύ καλό προιόν
    φιλιά

    ReplyDelete
  3. @Μαρία,ωραία,θα μάθουμε και τα δικά σου αγαπημένα
    @Beauty in Wonderland,δε μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένη αλλά για καλοκαίρι είναι must!

    ReplyDelete
  4. ευχαριστω για το tag θα το κανω συντομα.
    πολυ ωραια τα αγαπημενα σου.τα σανδαλια και το κολιε ξεχωριστα!!

    ReplyDelete
  5. είναι όλα υπέροχα!!!! θα το κανω μέσα στην εβδομάδα!!!!! ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!

    ReplyDelete
  6. @Rafalena, σ'ευχαριστώ πολύ!
    @CuteandGirlyDMS,σκεφτόμαστε η μία την άλλη!

    ReplyDelete
  7. κι εγώ αυτό το σέρουμ LRP το είχα μαζί μου όλο το καλοκαίρι, πολύ βολικό!

    ReplyDelete
  8. @ShoppingTherapy, εγώ το χρησιμοποιώ ακόμα(αν και έκανα μια καινούρια ανακάλυψη που μπορεί να το εκτοπίσει!)

    ReplyDelete

Instagram