Επίσκεψη στο Aesthé Beauty Institute

by - 2:45:00 PM

Προ καιρού είχα κερδίσει ένα πλήρες μανικιούρ-πεντικιούρ από τη σελίδα του
Aesthé Beauty Institute στο fb. Πήρα τηλέφωνο λοιπόν προ ημερών για να κανονίσω ραντεβού αλλά δυστυχώς η κοπέλα που κάνει το μανικιούρ-πεντικιουρ ήταν άρρωστη. Επειδή θα έμενα λίγες μέρες στην Αθήνα (άρα δε μπορούσα να περιμένω πότε θα αναρρώσει για να πάω) μου πρότειναν εναλλακτικά να κάνω μια θεραπεία ενυδάτωσης.(Παρεπιπτόντως ,περαστικά!!!)
Έκλεισα ραντεβού για το Σάββατο το πρωί και στις 10 η ώρα βρέθηκα στη Δεινοκράτους 99. Στον πρώτο όροφο βρίσκεται το Ινστιτούτο. Με περίμενε εκεί η Βάσω η οποία μετά από μια σύντομη αλλά κατατοπιστική ξενάγηση στους χώρους του Ινστιτούτου (το οποίο να σας πω ότι είναι άνετο, με ωραία διακόσμηση και σωστό φωτισμό, αλλά όχι κραυγαλέο ή υπερβολικό) με οδήγησε στην καμπίνα περιποίησης προσώπου. 
Αφού βολεύτηκα, η Βάσω άρχισε να μου απλώνει διάφορες κρέμες και λοσιόν της εταιρίας Murad από τη σειρά με το ρόδι (το οποίο είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες) και μετά πέρασε στην εφαρμογή της μάσκας. Η μάσκα της συγκεκριμένης σειράς πραγματικά κάνει θαύματα. Ακόμα και μετά την αφαίρεσή της ένιωθα μια δροσιά κάτω από το δέρμα (δηλαδή στις κατώτερες στοιβάδες της επιδερμίδας).Σε όλη τη διάρκεια της θεραπείας ακουγόταν μια χαλαρωτική μουσική. Η θεραπεία ολοκληρώθηκε με μασάζ προσώπου-σβέρκου-λαιμού ,το οποίο ήταν πάρα πολύ ανακουφιστικό για τους πιασμένους μου ώμους.
Λίγο πριν φύγω, η Βάσω με ενημέρωσε για τα προϊόντα νυχιών Mavala με τα οποία γίνεται το μανικιούρ-πεντικιούρ στο Ινστιτούτο και με πληροφόρησε ότι δε χρησιμοποιούν κοφτάκι για να αφαιρέσουν τα πετσάκια αλλά μία άλλη πρωτοποριακή και φιλική προς το δέρμα μέθοδο, την οποία σκέφτομαι να δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα είμαι Αθήνα.
Πριν φύγω, κοίταξα το πρόσωπό μου στον καθρέφτη ,το οποίο πραγματικά έλαμπε και μέχρι σήμερα που σας γράφω έχω ακούσει τα άπειρα κοπλιμέντα για το δέρμα μου (σε σημείο που ανησυχώ ότι πρωτύτερα το είχα εντελώς παραμελημένο). Ευχαριστώ Aesthé!!!
Να συμπληρώσω επίσης ότι το ίδιο βράδυ όταν βαφόμουν παρατήρησα ότι το make up ενσωματώθηκε καλύτερα στην επιδερμίδα μου και το αποτέλεσμα μου άρεσε περισσότερο.
Αυτά για την Aesthé Beauty Institute .
Εσείς έχετε επισκεφθεί κάποιο ινστιτούτο ομορφιάς;
Ποια είναι η γνώμη σας;

You May Also Like

1 σχόλια

  1. Καλησπερα και καλο μηνα να εχεις με υγεια!!!
    Καλως σε βρηκα!!!

    ReplyDelete

Instagram